Меню сайту
Калькулятор
Статистика

Суспільствознавство:

    У турботі про особисте здоров’я і безпеку, реагуванні на діяльність, яка становить загрозу для життя, здоров’я, добробуту власного і тих, хто оточує діє відповідально, відстоює інтереси власні та інших осіб, надає допомогу, поводиться етично.

   У визначенні альтернатив, прогнозуванні наслідків, ухваленні рішень з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб розпізнає небезпечні ситуації, прогнозує наслідки, ухвалює рішення, поводиться безпечно.

   У аргументованому виборі на користь здорового способу життя, аналізі і оцінці наслідків та ризиків обмірковує альтернативи власних дій та рішень, приймає зміни власного організму, аналізує вплив поведінки на здоров’я, здійснює вибір та отримує задоволення.

   У підприємливості та етичній поведінці для поліпшення здоров’я, безпеки та добробуту вчиться вчитися без шкоди для здоров’я, знаходить і перевіряє інформацію, діє ефективно і самостійно, спілкується конструктивно, виявляє культуру споживання, планує майбутнє, співпрацює для досягнення результату діяльності.

   У встановленні зв’язків між подіями, діяльністю людей та її результатами у часі, поясненні значення пам’ятних для себе та інших громадян України дат (подій) орієнтується в історичному часі, розкриває тривалість і варіативність подій в часі, виявляє і прогнозує суспільні (історичні) зміни.

   У орієнтації у знайомому соціальному середовищі, долученні до його розвитку, поясненні впливу природи та діяльності людей на нього орієнтується у соціальному середовищі, виявляє взаємозв’язок природного і соціального середовищ, формує разом з іншими особами громадський простір.

   У роботі з різними джерелами соціальної та історичної інформації, аналізі змісту джерел, їх критичній оцінці добирає джерела історичної та суспільно значущої інформації, аналізує соціальну (історичну) інформацію, оцінює достовірність соціальної (історичної) інформації.

   У узагальненні інформації з різних джерел, розповіді про минуле і сучасне систематизує та узагальнює соціальну (історичну) інформацію, розповідає про минуле і сучасне.

   У представленні аргументованих суджень про відомі факти історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя Формулює та представляє судження, добираючи аргументи.

   У усвідомленні почуття власної гідності, діяльністі з урахуванням власних прав і свобод, повазі до прав і гідності інших осіб, протидії дискримінації та нерівному ставленню до особистості формує себе як особистість, утверджує власну гідність, захищає права людини, протидіє і запобігає проявам дискримінації та нерівності.

   В усвідомленні себе громадянином України, аналізі культурно-історичних основ власної ідентичності, визнанні цінності культурного розмаїття усвідомлює себе частиною спільноти, співпрацює з іншими особами.

   У дотриманні принципів демократичного громадянства, активній участі у житті шкільної спільноти, місцевої громади і держави робить відповідальний вибір, бере участь у розв’язанні проблем спільнот, осмислює громадсько-політичне життя.

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА для 2-4 класів Артемівського НВК

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Декабрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Корисні Посилання