Меню сайту
Калькулятор
Статистика

Робота з обдарованими учнями

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Відмітка про виконання

  1.  

Поновлення банку даних обдарованих дітей.

Вересень

Заступник директора, класні керівники, соціальний педагог

 

  1.  

Залучення обдарованих дітей до роботи гуртків та факультативів.

Вересень

Вчителі-предметники, кл. керівники

 

  1.  

Проведення нарад із вчителями, керівниками ШМО для ознайомлення з характеристиками класів, списками обдарованих дітей, завданнями, які стоять перед кожним педагогом.

Вересень

Заступник директора з НВР

 

  1.  

Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації, анкетування).

Вересень

Соціальний педагог, практичний психолог, кл. керівники

 

  1.  

Анкетування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у їхньому навчанні.

Вересень

Соціальний педагог, практичний психолог

 

  1.  

Організаційні заходи щодо залучення учнів до вступу в шкільний осередок МАН.

Вересень

Голова шкільного УС

 

  1.  

Організація роботи шкільного осередку МАН.

Вересень

Голова шкільного УС

 

  1.  

Участь школярів у проведенні предметних тижнів.

Протягом року

Керівники МО вчителі-предметники

 

  1.  

Впровадження інтерактивних методик у викладання навчальних дисциплін, здійснення диференційованого підходу на уроках, використання творчих завдань для обдарованих дітей.

Протягом року

Дирекція,

вчителі-предметники

 

  1.  

Діяльність гуртків з метою розвитку обдарованості.

Протягом року

Керівники гуртків

 

  1.  

Створення умов для систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми.

Протягом року

Дирекція школи

 

  1.  

Індивідуальна підготовка учнів до предметних олімпіад.

Вересень-березень

Дирекція,

вчителі-предметники,

 

  1.  

Участь школярів у І, ІІ, ІІІ етапах предметних олімпіад з базових дисциплін.

Жовтень-березень

Вчителі-предметники

 

  1.  

Анкета для батьків «Чи розвиваєте ви здібності своєї дитини?»

Жовтень

Соціальний педагог, кл. керівники

 

  1.  

Підготовка робіт до захисту в МАН.

Жовтень-лютий

Керівники робіт

 

  1.  

Участь школярів у Всеукраїнських, Міжнародних учнівських та творчих конкурсах.

Протягом року

Вчителі-предметники, ЗДНВР

 

  1.  

Активна участь у проведенні предметних та тематичних тижнів.

 

Відповідно до щотижневого плану виховної роботи

ЗДНВР

ЗДВР

Педагог-організатор

Класні керівники

 

  1.  

Розробка рекомендацій для педагогів «Особливості роботи з обдарованими дітьми».

Січень

Соціальний педагог

 

  1.  

Нарада при директорі про перспективу роботи з обдарованими учнями.

Лютий

Соціальний педагог

 

  1.  

Робота з батьками обдарованих дітей. Поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей.

Лютий

Соціальний педагог

 

  1.  

Методичні консультації «Індивідуалізація навчання відповідно до потреб обдарованих дітей».

Березень

Соціальний педагог

 

  1.  

Методичні консультації «Організація роботи з обдарованою дитиною, як один з аспектів самоосвіти кожного вчителя»

Березень

Соціальний педагог

 

  1.  

Планування роботи з обдарованими учнями на 2018/2019 н. р.

Квітень

Соціальний педагог

 

  1.  

Підготовка звіту про роботу з обдарованими учнями у 2017/2018 н.р.

Квітень

Соціальний педагог

 

  1.  

Узгодження плану роботи з обдарованими учнямина 2018/2019 н. р. з учителями – предметниками.

Травень

Соціальний педагог

 

  1.  

Підбиття підсумків роботи з обдарованими дітьми у 2017/2018 н. р.

Травень

Соціальний педагог

 

 

 

Річний план роботи  

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Октябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Корисні Посилання