Суббота, 17.04.2021, 03:53:22
Артемівський ліцей
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

   Методичне об'єднання класних керівників у 2019-2020 н. р. працювало відповідно до плану роботи. Проведено 2 засідання ШМО, на яких розглядалися питання:  організація виховної роботи в ЗНЗ у 2019/2020н. р.,  план роботи ШМО класних керівників на 2019–2020 н. р., план районних масових заходів на 2019-2020 н. р., деякі питання щодо створення у 2019-2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок, робота громадського інспектора за І та ІІ семестр 2019-2020 н. р., робота учнівського самоврядування у 2019-2020 н. р., виховна робота з учнями у 2019-2020 н.р., стан національно-патріотичного виховання, узгоджувалися графік чергування на І-ІІ семестр 2019-20 н. р. , графік проведення виховних годин; класні керівники були ознайомлені з календарем знаменних і пам’ятних дат на 2019-2020 н. р., з планом загальношкільних виховних заходів на н. р.

   Виховні години у 2019-2020 н. р. проводяться відповідно до графіка: 1 кл. (Ільченко О. І.) – четвер, 2 кл. (Куц І. І.) – середа, 3 кл. (Бердник О. І.) – вівторок, 4 кл. (Коваленко С. Д.) -  четвер, 5 кл. (Драгункін В.В.) – п’ятниця, 6 кл. (Каплун О. Б.) – вівторок,  7 кл. (Петля А. В.) – п’ятниця, 8 кл. (Михайлев О. В.) – четвер, 9 кл. (Драгункіна А. Г.) – вівторок, 10 кл. (Отченашко О. О.) – понеділок, 11 кл. (Коваленко С. І.) – вівторок.

   Класні керівники показали відкриті  виховні заходи: рольову гру «Чи вміємо ми дружити», бесіду «Зупинимо боулінг разом» (Ільченко О. І. – 1 кл.), усний журнал «Книга – мій друг!» (Куц І. І. – 2 кл.), годину спілкування «Добро починається з тебе» (Бердник О. І. – 3 кл.), урок мужності «На захисті миру» (Коваленко С. Д. – 4 кл.), виховну годину «Йде Святий Миколай, ти добром його стрічай!» (Драгункін В.В. – 5 кл.), годину спілкування «Секрети дружби» (Каплун О. Б. – 6 кл.), вікторину «Правила дорожнього руху» (Петля А. В. – 7 кл.),  виховну годину «Планета толерантності» (Михайлев О. В. – 8 кл.), виховну годину «Цивільна, адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх» (Драгункіна А. Г. - 9 кл.), урок мужності «Герої поряд» (Отченашко О. О. – 10 кл.), вікторину «Автомобіль, дорога, пішохід!» (Коваленко С. І. – 11 кл.), інтелектуально-розважальне шоу «Хто зверху?» (педагог-організатор, 8-11 кл.).

   Заходи  були проведені на високому  (Куц І. І. – 2 кл., Бердник О. І. – 3 кл., Коваленко С. Д. – 4 кл., Каплун О. Б. – 6 кл., Коваленко С. І. – 11 кл., Драгункіна А. Г. - 9 кл., Драгункін В. В. – 5 кл., педагог-організатор, 8-11 кл.) та достатньому (Петля А. В. – 7 кл., Михайлев О. В. – 8 кл., Отченашко О. О. – 10 кл., Ільченко О.І. – 1 кл.) рівнях. Педагоги враховували вікові особливості учнів при виборі інтерактивних форм виховної роботи. Матеріали до заходів підбиралися відповідно до віку. Особливу увагу приділяли патріотичному, громадянському та моральному вихованню, безпеці життєдіяльності учнів. Діти активно залучалися до організації та підготовки  заходів,  були активні, зацікавлені, висловлювали своє ставлення до поставлених проблем, вчилися  аналізувати, підбивати підсумки проведеної роботи.

   Документи про освіту отримали:

  • свідоцтво про здобуття базової загальної середньої освіти (звичайного зразка) –  7;
  • свідоцтво про здобуття базової загальної середньої освіти (з відзнакою) –  0;
  • свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (звичайного зразка) – 8;
  • свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти з відзнакою «Золота медаль» – 1 (Мовчан Ліна, 11 клас);

   Нагороджені Похвальними листами 9 учнів НВК, Похвальною грамотою «За особливі успіхи у вивченні технологій» - 1 учні (Кормілець Денис, 11 клас).  Всі учні 1-10-х класів переведені до наступних класів. Учні 1-2 класів НУШ оцінювалися вербально – 27 ос.

   Школа І ступеня – 1-4 класи, 40 учнів

   У зв’язку із запровадженням карантину ДПА учнів 4,9, 11 класів скасована.

   Учні 1-2 класів НУШ оцінювалися вербально – 27 ос. У 2019/2020 навчальному році із 13 учнів початкових класів (3-4 класи):

на високому рівні навчаються 4 учнів (30,8%);

на достатньому – 2 (15,4%);

на середньому – 6 (46,2%) учнів;

на початковому – 1 учень (7,6%).

    Це становить – 46,2% якісного засвоєння знань учнями, що на 0,1% вище порівняно із минулим роком.

Школа ІІ ступеня – 5-9 класів, 40 учнів

   Результати навчання:

   Із 40 учнів 5-9 класів (Колісник В., 7 клас навчався за сімейною формою навчання, результати не враховано):

на високому рівні – 5 уч. (12,5 %);

на достатньому – 9 уч. (22,5 %);

на середньому – 23 уч. (57,5 %);

на початковому – 3 уч. (7,5%).

   Таким чином, успішність учнів 5-9 класів становить 35%, що 2,6% вище порівняно із минулим навчальним роком.

Школа ІІІ ступеня – 10-11 класи,  19 учнів

   Із 19 учнів старшої школи:

на високому рівні – 1 уч. (5,3 %);

на достатньому – 10 уч. (52,6 %);

на середньому – 8 уч. (42,1 %);

на початковому – 0 уч. (0%).

   Таким чином, успішність учнів 10-11 класів становить 57,9%, що 2,1% нижче порівняно із минулим навчальним роком.

   Одним із показників якісної освіти є результати зовнішнього незалежного оцінювання. У 2019/2020 навчальному році ЗНО складали усі 9 учнів: 8 учнів із 4-х навчальних предметів, 1 учень – із 3-х навчальних предметів. Всього було охоплено 6 навчальних предметів та 35 тестів для складання ЗНО. Результати, як державна підсумкова атестація за курс повної загальної середньої освіти, не були зараховані у зв’язку із звільненням учнів 11-х класів від ДПА.

  Порівняльна  таблиця навчальних досягнень учнів

Рік

Всього учнів

оцінюються

Початковий рівень

Середній  рівень

Достатній  рівень

Високий рівень

2012/2013

113

2 (2%)

62 (55%)

38 (33%)

11 (10%)

2013/2014

111

2 (2%)

71 (64%)

32 (29%)

6 (5%)

2014/2015

97

1(1%)

62 (64%)

26 (27%)

8 (8%)

2015/2016

82

3 (4%)

48 (58%)

23 (28%)

8 (10%)

2016/2017

82

6 (7%)

47 (57%)

20 (25%)

9 (11%)

2017/2018

83

7 (8%)

40 (48%)

24 (29%)

12 (15%)

2018/2019

83

9 (10%)

38 (46%)

23 (28%)

13 (16%)

2019/2020

72

4 (5,6%)

37 (51,3%)

21 (29,2%)

10 (13,9%)

 

Порівняння якісного показника навчальних досягнень протягом 8-ми навчальних років

Нагородження Похвальними листами:

Рік

Кількість

2013/2014

7

2014/2015

8

2015/2016

8

2016/2017

9

2017/2018

10

2018/2019

13

2019/2020

9

   Аналіз організаційно-методичної роботи НВК показав, що більшість вчителів творчо підходять до викладання предметів, підвищують свій професійно-методичний рівень, вивчають інноваційні та новітні технології, елементи яких впроваджують у викладання свого предмету. Для зацікавленості учнів впроваджують сучасні форми та методи роботи, що активізує навчально-пізнавальну діяльність учнів, підвищує їх інтерес до певних предметів, що дає можливість визначитися із вибором профільного навчання. 

   Однак поряд з позитивними результатами роботи є ряд недоліків:

  • недостатній рівень виявлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
  • низька зацікавленість технологіями дистанційного навчання;
  • низький рівень навичок самоаналізу вчителів та самоконтролю учнів;
  • недостатня увага приділяється підготовці дітей до учнівських олімпіад, турнірів;
  • вчителі майже не запроваджують моніторингові дослідження з предметів;
  • недостатня робота проводиться у період адаптації учнів до навчання у основній школі;

   Низький рівень диференційованого підходу під час вивчення навчальних предметів та підготовки до ДПА/ЗНО.

 

Попередня сторінка

 

 

Річний план роботи 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Апрель 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright Artemivskiy liceum © 2021uCoz