Меню сайту
Калькулятор
Статистика

Математика:

   У дослідженні ситуації і виокремлення проблем, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів розпізнає серед ситуацій з повсякденного життя ті, що розв’язуються математичними методами, досліджує, аналізує, оцінює дані та зв’язки між ними для розв’язання проблеми математичного змісту, прогнозує результат розв’язання проблемної ситуації.

   У моделюванні процесів і ситуацій, розроблення стратегій (планів) дій для розв’язання різноманітних задач сприймає і перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану), будує допоміжну модель проблемної ситуації, розробляє стратегії розв’язання проблемних ситуацій, моделює процес розв’язання проблемної ситуації і реалізує його.

   У критичному оцінюванні даних, процесу та результату розв’язання навчальних і практичних задач оцінює дані проблемної ситуації, необхідні і достатні для її розв’язання, оцінює різні шляхи розв’язання проблемної ситуації, обирає раціональний шлях її розв’язання, перевіряє відповідність одержаного результату прогнозованому, оцінює правильність розв’язання проблемної ситуації; виявляє та виправляє помилки.

   У застосуванні досвіду математичної діяльності аналізує об’єкти навколишнього світу та ситуації, що виникають у житті, встановлює кількість об’єктів, читає і записує числа, порівнює та упорядковує їх, володіє обчислювальними навичками, застосовує їх у навчальних та практичних ситуаціях, визначає просторові відношення, розпізнає геометричні фігури за їх істотними ознаками, будує, конструює об’єкти, вимірює величини, використовує алгебраїчні поняття і залежності для розв’язування проблемної ситуації; досліджує задачі.

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА для 2-4 класів Артемівського НВК

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Декабрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Корисні Посилання