Суббота, 17.04.2021, 03:52:36
Артемівський ліцей
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

Додаток 1

до Положення про внутрішню систему

забезпечення якості освіти

КЗ «Артемівський ліцей»

 

Напрями, вимоги/правила, критерії оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти КЗ «Артемівський ліцей»

 

Внутрішня система забезпечення якості освіти у КЗ «Артемівський ліцей» функціонує постійно з дати її введення з 25 березня 2021 року, відповідно до рішення педагогічної ради, протокол від 23.03.2021 № 4, затверджена наказом КЗ «Артемівський ліцей» від 24.03.2021 № 48, є циклічною із тривалістю повного проходження усіх передбачених процедур у період 3-х навчальних років,  включає наступні критерії оцінювання та методи збору інформації, передбачені для визначення рівнів якості управлінського та освітнього процесів, які за вибором педагогічної ради можуть частково або в повному обсязі щорічно включатися до плану роботи КЗ «Артемівський ліцей» на навчальний рік:

Вимога/правило організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та ВСЗОЯО

Критерії оцінювання

Методи збору інформації

Індикатори оцінювання

Коригування діяльності закладу освіти за результатами внутрішнього моніторингу

1

2

3

4

5

Напрям 1. Освітнє середовище КЗ «Артемівський ліцей»

1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці

 

Спостереження

Опитування

- інтерв’ю (з педагогічними працівниками, представниками учнівського самоврядування)

Облаштування території закладу, розташування та стан приміщень є безпечними та комфортними

 

Спостереження

Опитування

У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму

 

Вивчення документації Спостереження

Опитування

У закладі освіти забезпечується раціональне використання приміщень і комплектування мережі класів (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливиї освітніх потреб, площі приміщень)

 

Спостереження

Опитування

У закладі освіти є робочі (персоналні робочі) місця для педагогічних працівників та облаштовані місця відпочинку для учасників освітнього процесу

 

1.1.2. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми

Спостереження

Вивчення документації Опитування

У закладі освіти є приміщення, необхідні для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу

 

Спостереження

Вивчення документації Опитування

Частка навчальних кабінетів початкових класів, фізики, хімії, біології, інформатики, майстерень/кабінетів трудового навчання (обслуговуючої праці), спортивної та актової зали, інших кабінетів, які обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми

 

1.1.3. Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

Опитування

- анкетування учасників освітнього процесу (педагогів, учнів).

Вивчення документації

- журнали інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.

Частка працівників, що пройшли навчання/інструктажі з охорони праці, пожежної безпеки.

Частка, що пройшли інструктажі з безпеки життєдіяльності.

Частка учасників освітнього процесу, що ознайомлені з правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій

 

1.1.4. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров'я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

Опитування

- анкетування педагогів

 

 

Вивчення документації

 

 

 

 

 

Проведення практичних занять

 

Частка працівників, що пройшли навчання/інструктажі з питань надання домедичної допомоги, реагування на випадки травмування або погіршення самопочуття здобувачів освіти під час освітнього процесу

 

Працівники під час практичних занять володіють прийомами надання першої медичної допомоги здобувачам освіти у разі нещасного випадку

 

1.1.5. У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників

Вивчення документації

Харчування організовано відповідно до:

Санітарних правил і норм;

Умовам безпечного харчування НАССР;

Відповідність нормативно-правовим документам, розпорядженням місцевих органів влади та органу управління освіти

 

Опитування

- анкетування учасників освітнього процесу (педагогів, учнів, батьків);

- інтерв’ю (з педагогічними працівниками, представниками учнівського самоврядування)

Частка учасників освітнього процесу, що задоволені умовами харчування

 

1.1.6. У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті

Вивчення технічного та програмного забезпечення доступу до Інтернет

Використання спеціальних програм та технічних засобів щодо попередження кібер-злочинності

 

Опитування

- анкетування учасників освітнього процесу (педагогів, учнів, батьків);

- інтерв’ю (з педагогічними працівниками, представниками учнівського самоврядування)

Частка учасників освітнього процесу, що задоволені умовами  використання мережі Інтернет, володіють навичками безпечної поведінки в Інтернеті

 

1.1.7. У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації

Вивчення документації практичного психолога;

Анкетування здобувачів освіти, педагогічних працівників, батьків

Інтерв'ю з практичним психологом

Наявність та діяльність соціально-психологічної служби

 

Частка здобувачів освіти, які адаптовані та інтегровані до  освітнього процесу

 

1.2. Створення освітнього середовища вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

1.2.1. Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі освіти

Вивчення сайту закладу освіти

Опитування

- анкетування учасників освітнього процесу (педагогів, учнів, батьків);

- інтерв’ю (з практичним психологом і соціальним педагогом)

- Наявність розробленого плану заходів із запобігання та протидії булінгу.

- Частка учасників освітнього процесу, які знайомі з планом заходів із запобігання та протидії булінгу.

- Частка заходів плану заходів із запобігання та протидії булінгу, що виконані.

- Кількість зареєстрованих випадків булінгу.

- Частка учасників освітнього процесу, що вважають освітнє середовище безпечним та психологічно комфортним

- Частка працівників, що пройшли навчання із питань запобігання булінгу та порядку дій у разі його виявлення

- Наявність заходів щодо співпраці закладу із представниками правоохоронних органів, іншими фахівцями з питань запобігання та протидії булінгу

 

1.2.2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини

Вивчення сайту закладу освіти

Опитування

- анкетування учасників освітнього процесу (педагогів, учнів, батьків);

- інтерв’ю (з педпрацівниками,  учнівським самоврядуванням

Наявність оприлюднених правил поведінки, спрямованих на формування позитивної мотивації у поведінці учасників освітнього процесу та реалізацію підходу, заснованого на правах людини

Відсоток учасників освітнього процесу (батьки, учні, працівники) ознайомлених із правилами поведінки

 

1.2.3. Керівник та заступники керівника (далі - керівництво) закладу освіти,

педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви

Вивчення документації

- книга наказів з основної діяльності;

- класні журнали,

- протоколи засідань

педагогічної ради, журнали обліку відвідування, наявність підтверджуючих довідок, пояснювальних записок

Опитування

- анкетування учасників освітнього процесу (педагогів, учнів, батьків);

- інтерв’ю (з педагогічними працівниками, представниками учнівського самоврядування)

Здійснюється аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вживаються відповідні заходи

Заклад освіти реагує на звернення про випадки булінгу відповідно до вимог законодавства

 

Психологічна служба (практичний психолог, соціальний педагог) закладу освіти здійснює системну роботу з виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству (діагностування, індивідуальна робота, тренінгові заняття)

 

 

 

 

Положення                                                    Наступна сторінка

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Апрель 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright Artemivskiy liceum © 2021uCoz